Po vodě – ekologicky, levně a v pohodě
  • SILNIČNÍ MOST PODĚBRADY
  • Plavební komora Hořín
  • Hluboká nad Vltavou

Aktuality

Vysokotonážní jeřáb o nosnosti 550 tun dnes snesl celý 115 let starý ocelový železniční most přes plavební kanál v Lužci nad Vltavou. Ředitelství vodních cest ČR zde buduje projekt na zvýšení podjezdné výšky pro lodě pod mosty na Vltavě, který umožní doplutí moderních vysokých lodí do Prahy. Původní most do června roku 2020 nahradí nový zdvižný, první svého druhu v České republice, dálkově ovládaný z téměř 6 km vzdálené plavební komory Hořín. Více zde..
Úpravy plavební komory Hořín v poločase. Dnes, za účasti médií, zástupců Ministerstva dopravy, Evropské komise, Povodí Vltavy, Středočeského kraje, Mělníku a Hořína, jsme spolu s Metrostavem ukázali, jak postupují práce, při kterých osadíme unikátní zdvižný most a zachováme původní vzhled 105 let staré plavební komory. Více zde..
ŘVC ČR zahájilo zkušební provoz elektrického lanového navijáku pro vytahování plavidel na souš a spouštění na vodu na přístavišti Otrokovice. Více zde..

Právní doložka e-mailových zpráv

Obsahuje-li tato zpráva návrh smlouvy, Ředitelství vodních cest ČR (dále jen „ŘVC“) vylučuje její akceptaci jinak než písemně v listinné podobě podepsané oprávněnými zástupci smluvních stran, pokud v této zprávě není výslovně uveden projev vůle ŘVC uzavřít smlouvu pouze užitím elektronických prostředků. Pro takovýto případ pak platí, že ŘVC vylučuje možnost přijetí návrhu smlouvy s jakýmikoli změnami, dodatky či odchylkami. Navržení změn, dodatků či odchylek adresátem je považováno za podnět k dalšímu jednání o obsahu smlouvy. Uzavření smlouvy pouhým přijetím či poskytnutím plnění ŘVC výslovně vylučuje. ŘVC si vyhrazuje právo kdykoli ukončit jednání o uzavření smlouvy, a to z jakéhokoli důvodu nebo bez uvedení důvodu a nenese žádnou odpovědnost za případné ukončení nebo přerušení jednání o uzavření smlouvy.  Výše uvedené platí rovněž pro sjednávání veškerých změn stávajících smluvních vztahů. I ty mohou být sjednány pouze ve formě písemného dodatku v listinné podobě podepsaného oprávněnými zástupci smluvních stran. Žádná jiná forma ujednání nemůže být považována za platně a účinně uzavřenou změnu stávajícího smluvního vztahu, vyjma případů, kdy smlouva byla uzavřena pouze užitím elektronických prostředků a v této zprávě je výslovně uveden projev vůle ŘVC ji pouze užitím elektronických prostředků změnit. Jakákoliv skutečnost, která by mohla vyplynout ze sdělení obsaženého v této zprávě, nemůže být považována za vzdání se práva či prominutí dluhu ze strany ŘVC, a to až do doby, dokud nebude stvrzena písemně v listinné podobě a opatřena podpisem oprávněného zástupce ŘVC.
Ředitelství vodních cest České republiky bylo zřízeno Ministerstvem dopravy a spojů ČR 1.dubna 1998 a je organizační složkou státu zřízenou Ministerstvem dopravy, dle ust. § 51 odst 1., zák. č. 219/2000 Sb