Po vodě – ekologicky, levně a v pohodě
  • SILNIČNÍ MOST PODĚBRADY
  • Plavební komora Hořín
  • Hluboká nad Vltavou

Aktuality

Labe není jen řeka nebo jen vodní cesta. Labe je příroda a člověk je její součástí. Výstavba jezu není jen pro lodě, ale i pro výrobu čisté energie, zadržení vody v přírodě - aby nám na polích něco rostlo, udržení spodních vod - abychom měli co pít, oživení řeky a jejího okolí. Když to může fungovat v celé vyspělé Evropě, proč by to nemělo fungovat u nás! Jezy se staví odpradávna. Stavění vorových propustí nařídil už ve 14. století císař Karel IV. Jez není žádná ekologická katastrofa! A jestli někdo tvrdí něco jiného, tak buď tomu nerozumí nebo ... Více zde..
Přijďte si prohlédnout unikátní zadokolesový remorkér Beskydy. Jediný funkční tažný remorkér tohoto typu v Evropě je technickou památkou. Ředitelství vodních cest ho stále aktivně využívá k vlečení lodí za nízkých vodních stavů. Odborný výklad zajišťují pracovníci Muzea Děčín. Více zde..
Od čtvrtka 14. června z důvodu přeplnění kapacit německá železnice na hlavním hraničním přechodu Bad Schandau nepřijímá z České republiky žádné nákladní vozy a zboží českých exportérů tak musí čekat. Pokud by byl postaven Plavební stupeň Děčín, lodě by teď zboží do Hamburku dovezly stejně rychle. Více zde..

Právní doložka e-mailových zpráv

Obsahuje-li tato zpráva návrh smlouvy, Ředitelství vodních cest ČR (dále jen „ŘVC“) vylučuje její akceptaci jinak než písemně v listinné podobě podepsané oprávněnými zástupci smluvních stran, pokud v této zprávě není výslovně uveden projev vůle ŘVC uzavřít smlouvu pouze užitím elektronických prostředků. Pro takovýto případ pak platí, že ŘVC vylučuje možnost přijetí návrhu smlouvy s jakýmikoli změnami, dodatky či odchylkami. Navržení změn, dodatků či odchylek adresátem je považováno za podnět k dalšímu jednání o obsahu smlouvy. Uzavření smlouvy pouhým přijetím či poskytnutím plnění ŘVC výslovně vylučuje. ŘVC si vyhrazuje právo kdykoli ukončit jednání o uzavření smlouvy, a to z jakéhokoli důvodu nebo bez uvedení důvodu a nenese žádnou odpovědnost za případné ukončení nebo přerušení jednání o uzavření smlouvy.  Výše uvedené platí rovněž pro sjednávání veškerých změn stávajících smluvních vztahů. I ty mohou být sjednány pouze ve formě písemného dodatku v listinné podobě podepsaného oprávněnými zástupci smluvních stran. Žádná jiná forma ujednání nemůže být považována za platně a účinně uzavřenou změnu stávajícího smluvního vztahu, vyjma případů, kdy smlouva byla uzavřena pouze užitím elektronických prostředků a v této zprávě je výslovně uveden projev vůle ŘVC ji pouze užitím elektronických prostředků změnit. Jakákoliv skutečnost, která by mohla vyplynout ze sdělení obsaženého v této zprávě, nemůže být považována za vzdání se práva či prominutí dluhu ze strany ŘVC, a to až do doby, dokud nebude stvrzena písemně v listinné podobě a opatřena podpisem oprávněného zástupce ŘVC.
Ředitelství vodních cest České republiky bylo zřízeno Ministerstvem dopravy a spojů ČR 1.dubna 1998 a je organizační složkou státu zřízenou Ministerstvem dopravy, dle ust. § 51 odst 1., zák. č. 219/2000 Sb