Po vodě – ekologicky, levně a v pohodě
  • SILNIČNÍ MOST PODĚBRADY
  • Plavební komora Hořín
  • Hluboká nad Vltavou

Aktuality

Dnes před 22 lety Ministerstvo dopravy obnovilo Ředitelství vodních cest ČR a pověřilo jej realizovat investice pro zkvalitnění infrastruktury sítě českých vodních cest a zlepšit tak podmínky pro provoz plavby. Výročí slavíme společně s našimi dodavateli prací, kdy i za nouzového stavu státu pokračuje výstavba na 5 staveništích na Vltavě, Labi i Baťově kanále. Více zde..
Zatímco kamióny stojí na hranicích v dlouhých kolonách, vodní doprava využívá dostatku vody v Labi a remorkér Beskydy jí v tom vydatně pomáhá. Provoz zabezpečuje Ředitelství vodních cest České republiky s financováním z prostředků Ministerstvo dopravy jako veřejnou službu pro všechny dopravce za jednotných a transparentních podmínek. Video přímo z paluby na Více zde..
Během nouzového stavu státu nadále pokračují stavební práce a největší český pásový jeřáb o nosnosti 1750 tun včera osadil na své místo nový most překlenující plavební kanál v Lužci nad Vltavou. Ředitelství vodních cest ČR zde buduje projekt na zvýšení podjezdné výšky pro lodě pod mosty na Vltavě, který umožní doplutí moderních vysokých lodí do Prahy. Již druhý z celkem šesti nových mostů přes plavební kanál je na svém místě a v létě na něj bude převedena silniční doprava z původního 115 let starého mostu. Více zde..

Právní doložka e-mailových zpráv

Obsahuje-li tato zpráva návrh smlouvy, Ředitelství vodních cest ČR (dále jen „ŘVC“) vylučuje její akceptaci jinak než písemně v listinné podobě podepsané oprávněnými zástupci smluvních stran, pokud v této zprávě není výslovně uveden projev vůle ŘVC uzavřít smlouvu pouze užitím elektronických prostředků. Pro takovýto případ pak platí, že ŘVC vylučuje možnost přijetí návrhu smlouvy s jakýmikoli změnami, dodatky či odchylkami. Navržení změn, dodatků či odchylek adresátem je považováno za podnět k dalšímu jednání o obsahu smlouvy. Uzavření smlouvy pouhým přijetím či poskytnutím plnění ŘVC výslovně vylučuje. ŘVC si vyhrazuje právo kdykoli ukončit jednání o uzavření smlouvy, a to z jakéhokoli důvodu nebo bez uvedení důvodu a nenese žádnou odpovědnost za případné ukončení nebo přerušení jednání o uzavření smlouvy.  Výše uvedené platí rovněž pro sjednávání veškerých změn stávajících smluvních vztahů. I ty mohou být sjednány pouze ve formě písemného dodatku v listinné podobě podepsaného oprávněnými zástupci smluvních stran. Žádná jiná forma ujednání nemůže být považována za platně a účinně uzavřenou změnu stávajícího smluvního vztahu, vyjma případů, kdy smlouva byla uzavřena pouze užitím elektronických prostředků a v této zprávě je výslovně uveden projev vůle ŘVC ji pouze užitím elektronických prostředků změnit. Jakákoliv skutečnost, která by mohla vyplynout ze sdělení obsaženého v této zprávě, nemůže být považována za vzdání se práva či prominutí dluhu ze strany ŘVC, a to až do doby, dokud nebude stvrzena písemně v listinné podobě a opatřena podpisem oprávněného zástupce ŘVC.
Ředitelství vodních cest České republiky bylo zřízeno Ministerstvem dopravy a spojů ČR 1.dubna 1998 a je organizační složkou státu zřízenou Ministerstvem dopravy, dle ust. § 51 odst 1., zák. č. 219/2000 Sb