Po vodě – ekologicky, levně a v pohodě
  • SILNIČNÍ MOST PODĚBRADY
  • Plavební komora Hořín
  • Hluboká nad Vltavou

Aktuality

Ředitelství vodních cest ČR oznamuje konání předběžné tržní konzultace (ve smyslu § 33 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek), a to k veřejné zakázce Přístaviště Davle – zhotovitel stavby. Podrobnosti k této PTK jsou uvedeny v níže přiloženém dokumentu. Více zde..
Po téměř 3 měsících prací na loděnici se unikátní zadokolesový vlečný remorkér BESKYDY vrací do aktivní služby a opět pomáhá lodím při plavbě na obtížně splavném Labi mezi Hřenskem a Ústím nad Labem. Do přídě remorkéru bylo nainstalováno dokormidlovací zařízení, které pomáhá při manévrování v úzké plavební dráze. Dokončen tak byl program dílčích modernizací 65 let starého remorkéru, jež dnes poskytuje veřejnou službu přípřeže všem plavidlům. Více zde..
Hodnocení uplynulé sezóny, informace, co se právě staví, i plány do budoucna. To vše a ještě mnohem více najdete na stránkách nového čísla časopisu Vodní cesty a plavba, který je nyní ke stažení na... Více zde..

Veřejný přístav Lovosice - dolní plavební kanál

Poloha přístavu:

  • dolní plavební kanál Lovosice (ř. km 786,48 – 787,43)
  • silniční příjezd pro nákladní vozidla běžných parametrů (vyjma nadrozměrů) ulicí U zdymadel, 700 m ze silnice I/15 v Lovosicích a 3,2 km z dálnice D8 (exit 48 Lovosice)
  • mapa umístění přístavu
 
Veřejný přístav Lovosice - dolní plavební kanál



Parametry:

  • svislá přístavní zeď délky 157 m
  • výška 2,3 m nad normální hladinou
  • manipulační plocha šířky 7,0 m s asfaltobetonovým povrchem
  • vybavení zdi podle moderních standardů vázacími prvky a schodištěm

manipulační plocha přístavu Lovosice



Překladní technologie:

  • nakládka plavidel stabilním dopravníkovým překládacím zařízením ze sila Brassica, odbytové družstvo
  • možnost nakládky plavidel sypkým i kusovým zbožím mobilní technologií ze silničních vozidel
  • možnost vykládky plavidel sypkým i kusovým zbožím mobilní technologií na silniční vozidla

Podmínky využívání přístavu

Pro nakládku plavidla ze sila organizovanou odbytovým družstvem Brassica:


  • organizaci stání plavidla a překladu provozovatel plavidla v předstihu dohodne s odbytovým družstvem Brassica
  • vlastní nakládku organizuje přímo odbytové družstvo Brassica
  • připlutí a odplutí hlásí posádka na vrátnici Brassica, odbytové družstvo
  • poplatek za stání plavidla účtuje Ředitelství vodních cest ČR


Pro stání plavidla bez manipulace se zbožím:


  • přednost má vždy plavidlo pro překlad zboží 
  • připlutí a odplutí hlásí posádka na vrátnici Brassica, odbytové družstvo
  • poplatek za stání plavidla účtuje Ředitelství vodních cest ČR
  • plavidlo lze připojit k elektrické energii, zásobovat plavidlo pitnou vodou a odevzdat komunální odpad - služby zpřístupňuje vrátnice Brassica, odbytové družstvo, poplateky účtuje Ředitelství vodních cest ČR


Pro nakládku nebo vykládku plavidla mobilní technologií zajištěnou provozovatelem plavidla, manipulace s malými plavidly apod:


  • pro provedení těchto operací nutno v předstihu kontaktovat Ředitelství vodních cest ČR 

Ceník poplatků v sazbách bez DPH


Kontakt:
Ředitelství vodních cest ČR, Ing. Jan Bukovský, vedoucí oddělení správy a provozování majetku 
E: bukovsky@rvccr.cz, T: 225 131 741, Ing. Roman Tlustý M: 602 284 379 (technická agenda) E: tlusty@rvccr.cz


Ředitelství vodních cest České republiky bylo zřízeno Ministerstvem dopravy a spojů ČR 1.dubna 1998 a je organizační složkou státu zřízenou Ministerstvem dopravy, dle ust. § 51 odst 1., zák. č. 219/2000 Sb