Po vodě – ekologicky, levně a v pohodě
  • SILNIČNÍ MOST PODĚBRADY
  • Plavební komora Hořín
  • Hluboká nad Vltavou

Aktuality

Po téměř 3 měsících prací na loděnici se unikátní zadokolesový vlečný remorkér BESKYDY vrací do aktivní služby a opět pomáhá lodím při plavbě na obtížně splavném Labi mezi Hřenskem a Ústím nad Labem. Do přídě remorkéru bylo nainstalováno dokormidlovací zařízení, které pomáhá při manévrování v úzké plavební dráze. Dokončen tak byl program dílčích modernizací 65 let starého remorkéru, jež dnes poskytuje veřejnou službu přípřeže všem plavidlům. Více zde..
Hodnocení uplynulé sezóny, informace, co se právě staví, i plány do budoucna. To vše a ještě mnohem více najdete na stránkách nového čísla časopisu Vodní cesty a plavba, který je nyní ke stažení na... Více zde..
Ředitelství vodních cest ČR vyhlašuje výběrové řízení na pozici Odborný referent oddělení přípravy. Více zde..

Modernizace plavebních komor

Základní informace

Lokalita
stavba
v přípravě
stavba
v realizaci
stavba
dokončena
Zhotovitel
Není uveden
Správce a provozovatel
Povodí Moravy, s.p.

Dřevařská 11, 602 00 Brno

Modernizace plavebních komor
Říční km
0.00
Zahájení realizace stavby
-
Ukončení realizace stavby
-
Projektant
Není uveden
Finanční prostředky
Finanční náklady
Státní fond dopravní infrastruktury 100

Účel projektu

Popis účelů
Není uveden
Základní parametry v bodech
Není uveden

Popis projektu

Popis projektu

Pro plnou splavnost vodní cesty jsou nutné plně funkční plavební komory, které umožní lodím překonat jednotlivé vodní stupně. Proto Ředitelství vodních cest ČR hned od počátku obnovování Baťova kanálu realizovalo rekonstrukce plavebních komor a upravovalo jejich okolí a ovládání tak, aby je mohli ovládat nejen pověřené osoby, ale i kapitáni malých plavidel.

Rekonstrukce plavebních komor Vnorovy I. a II.

Zahájena 1998 - dokončena 1999

Rekonstrukce plavebních komor Strážnice I. a II.

Zahájena 2000 - dokončena 2001

Rekonstrukce plavební komory Petrov

Zahájena 2001 - dokončena 2002

Elektrifikace a automatizace řízení plavebních komor Baťova kanálu

Zahájena 2000 - dokončena 2006

Výstavba otočného mostu přes plavební komoru Uherský Ostroh

Zahájena 2003 - dokončena 2003

Informace o jednotlivých projektech získáte kliknutím na výše uvedené odkazy.

Není uveden
Stav projektu
100%
100%
Zahájení projektu
Není uvedeno
Dokončení projektu
Není uvedeno

Ostatní

Ředitelství vodních cest České republiky bylo zřízeno Ministerstvem dopravy a spojů ČR 1.dubna 1998 a je organizační složkou státu zřízenou Ministerstvem dopravy, dle ust. § 51 odst 1., zák. č. 219/2000 Sb