Po vodě – ekologicky, levně a v pohodě
  • SILNIČNÍ MOST PODĚBRADY
  • Plavební komora Hořín
  • Hluboká nad Vltavou

Aktuality

Spolu s dodavateli jsme převzali veřejný přístav Veselí nad Moravou, abychom ho mohli modernizovat a výrazně zvětšit. Hotovo bude na sezónu 2021, ale už teď se můžete na vizualizacích podívat, jak bude vypadat. Více zde..
Vysokotonážní jeřáb o nosnosti 550 tun dnes snesl celý 115 let starý ocelový železniční most přes plavební kanál v Lužci nad Vltavou. Ředitelství vodních cest ČR zde buduje projekt na zvýšení podjezdné výšky pro lodě pod mosty na Vltavě, který umožní doplutí moderních vysokých lodí do Prahy. Původní most do června roku 2020 nahradí nový zdvižný, první svého druhu v České republice, dálkově ovládaný z téměř 6 km vzdálené plavební komory Hořín. Více zde..
Úpravy plavební komory Hořín v poločase. Dnes, za účasti médií, zástupců Ministerstva dopravy, Evropské komise, Povodí Vltavy, Středočeského kraje, Mělníku a Hořína, jsme spolu s Metrostavem ukázali, jak postupují práce, při kterých osadíme unikátní zdvižný most a zachováme původní vzhled 105 let staré plavební komory. Více zde..

Seznam staveb

stavba v přípravě
stavba v realizaci
stavba
Úsek
Stav
Druh stavby
Finanční prostředky
Celkem zobrazeno 3 staveb
stav: dokončená stavba
druh: Most
Labská vodní cesta má reálnou šanci stát se do roku 2013 významnou konkurenceschopnou dopravní…
stav: dokončená stavba
druh: Most
Nová nosná konstrukce mostu radikálně snížené stavební výšky spolu s úpravou nivelety komunikace…
stav: dokončená stavba
druh: Most
Původní železniční most přes Labe z roku 1908 nevyhovoval svou podjezdnou výškou 4,35 m současným…

Ředitelství vodních cest České republiky bylo zřízeno Ministerstvem dopravy a spojů ČR 1.dubna 1998 a je organizační složkou státu zřízenou Ministerstvem dopravy, dle ust. § 51 odst 1., zák. č. 219/2000 Sb