3. 2. 2023
Aktuality
Pojďte s námi stavět vodní cesty pro 21. století. Hledáme nové kolegyně a kolegy na pozice Odborný referent/ka oddělení realizace a Odborný referent/ka pro životní prostředí.
Více zde..
Časopis Vodní cesty a plavba 4/2022
9. 1. 2023
Nové číslo časopisu Vodní cesty a plavba s úvodním slovem ředitele Ředitelství pro stavbu vodních cest Berlín přibližuje nové lodní zdvihadlo Niederfinow.
Více zde..
Modernizace plavebních komor
Základní informace
Lokalita
stavba
v přípravě
v přípravě
stavba
v realizaci
v realizaci
stavba
dokončena
dokončena
Zhotovitel
Není uveden
Správce a provozovatel
Povodí Moravy, s.p.
Dřevařská 11, 602 00 Brno
Modernizace plavebních komor
Říční km
0.00
Zahájení realizace stavby
-
Ukončení realizace stavby
-
Projektant
Není uveden
Finanční prostředky
Finanční náklady
![]() |
Státní fond dopravní infrastruktury | 100 |
Účel projektu
Popis účelů
Není uveden
Základní parametry v bodech
Není uveden
Popis projektu
Popis projektu
Pro plnou splavnost vodní cesty jsou nutné plně funkční plavební komory, které umožní lodím překonat jednotlivé vodní stupně. Proto Ředitelství vodních cest ČR hned od počátku obnovování Baťova kanálu realizovalo rekonstrukce plavebních komor a upravovalo jejich okolí a ovládání tak, aby je mohli ovládat nejen pověřené osoby, ale i kapitáni malých plavidel.
Rekonstrukce plavebních komor Vnorovy I. a II.
Zahájena 1998 - dokončena 1999
Rekonstrukce plavebních komor Strážnice I. a II.
Zahájena 2000 - dokončena 2001
Rekonstrukce plavební komory Petrov
Zahájena 2001 - dokončena 2002
Elektrifikace a automatizace řízení plavebních komor Baťova kanálu
Zahájena 2000 - dokončena 2006
Výstavba otočného mostu přes plavební komoru Uherský Ostroh
Zahájena 2003 - dokončena 2003
Informace o jednotlivých projektech získáte kliknutím na výše uvedené odkazy.
Není uvedenStav projektu
100%
100%
Zahájení projektu
Není uvedeno
Není uvedeno
Dokončení projektu
Není uvedeno
Není uvedeno